Népszerű bejegyzések

2010. május 5., szerda

Hétvége, és hét eleje :)

Tudom rég adtam hírt magunkról, de szinte semmi időm, lefoglalnak a görik, és a körülöttük zajló események J

Jaj hol is kezdjem?...

Fannika egyre ígéretesebben alakul. Eszik rendesen, igaz már átálltunk a többször keveset-re, és természetesen a minimum napi 2x csak a kezemből eszik. A dobozába nem viszi bele az ételt, és nagyon szépen belakta. Még azért próbál játszani, ilyenkor természetesen a minden hajszálam az égnek áll, nehogy megüsse magát. Ő meg élvezi, hogy minden rezdülésére ugrom. A legérdekesebb, hogyha Fanni elmegy aludni, vagy csak bepilled valahol, a csajok tiszteletbe tartják, a legtöbb amit megtesznek, hogy mellébújnak aludni. Ilyenkor szoktam olvadozni :$ Eszméletlenül édesek, Hópehely melegíti, Quenna meg figyel, hogy nyugodtan tudjon aludni J

A hétvégén változások történtek…

Quenna egyedül maradt, és Hópehely beköltözött Döncihez J Döncike nagyon örült Hópehelynek, és ami nagyon érdekes nem akar Tőle semmi „olyat”. Együtt alszanak, és esznek. Mindenkinek jót tett ez a helyzet. A legviccesebb az volt, hogy Döncinél van a közkedvelt ágyikók egyike. Hópehely belebújt, erre Dönci mellé akart menni, de Hópehely úgy vélte nincs több hely. Dönci próbálkozott, majd nemes egyszerűséggel ráfeküdt az ágy tetejére, és egyúttal Hópehelyre is. Hópehelynek se kellett több elkezdte lelökdösni Döncit, nagyokat taszigált rajta, zengett az egész ketrec, de Dönci meg se mozdult, majd kiegyeztek, de ez eltartott egy darabig J

Quenna energikus, játékos, és szerelmes lett. Hol Quentin van az elválasztónál és be akar menni, hol Quenna van ott és azon mesterkedik, hogy hogyan tudja eltolni – ami persze remélhetőleg nem fog Neki összejönni sose J Bár merész kijelentés, mivel a ketrecén lévő karabinereket – csak Nála vannak karabinerek – is már módszeresen nyitogatja, csak arra nem jött rá, hogyan is kell lelökni.

Detti esett át a legnagyobb változáson, eszméletlenül boldog, amikor kint van, csak magyaráz, és játszik, ugrál. Takarítás közben is arra kell figyelnem épp mikor ugrik a hátamra, vagy szedi ki a hajgumimat, és rohan el vele.

4 megjegyzés:

Molnár Judit írta...

Jó hírek, jól vannak a kismamák :)
Fanni pocakját lehet látni a képen?

Kolmann Gabriella - Sun-yellow Kennel írta...

Igen, Fanni van a képen. :)))
Próbálkoztam, bár a valós méreteket nem tudjam sehogyse lefényképezni.

Molnár Judit írta...

Azt lehet tudni előre, hányan laknak a pocakban? Vagy náluk ennyire konkrét vizsgálat nincs?

Kolmann Gabriella - Sun-yellow Kennel írta...

Lehet UH-ot csináltatni, de én inkább nem stresszelem a kismamákat.
A hasa alapján vannak jó páran :))) bár néha ez megtévesztő.

Egy elgondolkodtató történet a felelősségről...

Egy sorsára hagyott vadászgörény

Ma végre rám nézett valaki, én megörültem, mert azt hittem TE vagy anya, de két idegen nézett vissza, amikor kikukucskáltam. Vártam a már-már megszokott verésemet de, még amikor félelmemben megharaptam az egyiket akkor se bántottak, megnyugtatóan beszéltek hozzám, valami olyasmit, hogy nincs baj, és hogy nem kell félem.
Miután megnyugodtam, és elengedtem a kezét megsimogatott. Kezéből csöpögött a vér, de a másik ember kivett, és berakott valami kézi ketrecbe. Elvittek... én nagyon rettegtem, mi történik majd ez után. Valami érdekes helyre kerültem, ahol több hozzám hasonló sorsú vadászgörény volt.

- Megfürdettek, mert a kaki, pisi rászáradt a bundámra.
Anya te ezt miért nem?
- Elvittek orvoshoz, megvizsgáltatni, hogy van-e valami bajom.
Anya te ezt miért nem?
- Kaptam egy tágas ketrecet.
Anya te ezt miért nem?
- Megmutatták, hogy valójában miért is van benn a ketrecbe az a fehér szemcsés valami, és amikor végre nyugtáztam azzal, hogy oda végeztem a dolgom megdícsértek.
Anya te ezt miért nem?
- Megtanították, mekkora lehet a harapásom, ami még nem fájdalmas, nem okoz sérülést az embereknek.
Anya te ezt miért nem?

Most már nem félek, csak mindennap reménykedem, hogy legyen végre nekem is igazi, szerető családom.


Kolmann Gabriella (Sun-yellow)
( A Magyar Vadászgörény Klubnak írtam ezt a kis szösszenetet nagyon rég... )