Népszerű bejegyzések

2010. június 15., kedd

Hogyan tovább???

Kissé talán önző módon rendhagyóan kezdem eme bejegyzést.

Hogy miért nem írtam? Most nem olyan indíttatásból, mint legutóbb, történt velünk igen-igen sokminden. A legtöbb dolog viszont valamelyest negatív kicsengésü, és mivel elgondolkodtam azon, hogy érdemes-e folytatni a tenyésztést, így vártam… még mindig nem vagyok tisztába azzal hogyan is tovább, de egy kedves mail, amiből áradt a görényeim felé a szeretet és felém a figyelem és kedvesség ráébresztett arra, hogy írjak.
Sok emberrel beszélgettem, magyarokkal és külföldiekkel, hogy is legyen mit is csináljak. Van-e értelme ennek, hogy várnak ránk, készülnek, és én meg csak azt tudom mondani: „Nem jött össze…” Hiába az orvosi vizsgálatok, az odafigyelés, meg minden, valami „átok” súlyt minket.
Amikor belekezdtem ebbe az egész blogírásba, – hosszas rábeszélések után – úgy gondoltam teljesen, ahogy a bemutatkozóban is van, vagyis tényleg a mindennapjainkba láthat bele az olvasó, mindenféle kertelés nélkül. Aki egy csöppet is ismer, beszélt már velem az tudja, hogy nem szokásom senkit se „hülyíteni”, az nem én vagyok! Most itt a hullámvölgy, ebből adódóan jót nem nagyon tudok írni, rosszat meg csak finoman lehet – ami személy szerint nekem szívfájdalom, de ismerve az embereket rákényszerülök L (Ha valaki látta a Pletyka című filmet akkor tudja, miről beszélek…)
Még nem igazán tudom merre is induljak tovább, van egy ígéretem, aminek mindenképp eleget fogok tenni az biztos, de azt leszámítva nem tudom per pillanat, merre visz majd az utam…

No ennyit rólam és a kételyeimről…

Döncike már nem ivarzik annyira, jön-megy rendezkedik, majd jó gyerek módjára elmegy aludni. Quentin viszont kezdi megmutatni milyen is amikor Ő unatkozik… „Nosza találjuk fel magunkat, csak van valami amire felfigyelnek”, és természetesen minél nagyobb zajt kell csapni, mindegy, hogy 2 perce mentem el onnan, vagy 10. Kicsit kivittük a fiúkat a kertbe mókázni, hogy mennyire élvezték, hihetetlen volt. Dönci végigmustrálta a területét, ezzel ellentétben Quentin olyan örömtáncot lejtett, hogy csak néztük J

Fannika és Hópehely egymásra találtak nagyon. Most teljesen olyanok, mint amikor még kölykök voltak, sokat játszanak, kergetőznek, egymásra „vadásznak”. A helyükön meg összebújnak, takarítgatják egymást. Csak úgy árad belőlük a szeretet egymás felé, amiből egyszer-egyszer én is kapok :$
Dettike úgy gondolta nem babázik. Az okok között már Dönci is felmerült. Mindezek ellenére teljesen rendben van és nekem ez a legfontosabb.
Quenna ennek az ellentéte Ő babázni fog. A kölykök már „fociznak” benne rendesen. Hatalmas a hasa nagy az étvágya, mindennek ellenére nagyon fitt, nem kér segítséget, hogy lejöjjön az ágyról vagy felmenjen rá, megoldja. Hétvégén megkapta a dobozát, nem engedem, hogy másba szüljön, az mégis csak az egyik legbiztonságosabb, erre ha rongyot teszek be neki, azt kikotorja, hogy nem jó, ha meg nincs bent semmi akkor meg kapar, hihetetlen. Ezt játszottuk tegnap… Mondjuk teljesen megértem „sehogy se jó” már neki.
Amikor kijön figyelek, és ha kéri a többieket (Fannit és Hópelyhet) akkor kiengedem hozzá őket. Szigorú felügyelettel, és ugrásra készen. Szerencsére mindenki tisztába van a helyzettel. Ha Quenna nem kezdeményez akkor nem is piszkálják. Tegnap óta nem igazán foglalkozik a
többiekkel, „kikéri” őket és ennyi, jön-megy téblábol kicsit és kéredzkedik vissza a helyére.

Nincsenek megjegyzések:

Egy elgondolkodtató történet a felelősségről...

Egy sorsára hagyott vadászgörény

Ma végre rám nézett valaki, én megörültem, mert azt hittem TE vagy anya, de két idegen nézett vissza, amikor kikukucskáltam. Vártam a már-már megszokott verésemet de, még amikor félelmemben megharaptam az egyiket akkor se bántottak, megnyugtatóan beszéltek hozzám, valami olyasmit, hogy nincs baj, és hogy nem kell félem.
Miután megnyugodtam, és elengedtem a kezét megsimogatott. Kezéből csöpögött a vér, de a másik ember kivett, és berakott valami kézi ketrecbe. Elvittek... én nagyon rettegtem, mi történik majd ez után. Valami érdekes helyre kerültem, ahol több hozzám hasonló sorsú vadászgörény volt.

- Megfürdettek, mert a kaki, pisi rászáradt a bundámra.
Anya te ezt miért nem?
- Elvittek orvoshoz, megvizsgáltatni, hogy van-e valami bajom.
Anya te ezt miért nem?
- Kaptam egy tágas ketrecet.
Anya te ezt miért nem?
- Megmutatták, hogy valójában miért is van benn a ketrecbe az a fehér szemcsés valami, és amikor végre nyugtáztam azzal, hogy oda végeztem a dolgom megdícsértek.
Anya te ezt miért nem?
- Megtanították, mekkora lehet a harapásom, ami még nem fájdalmas, nem okoz sérülést az embereknek.
Anya te ezt miért nem?

Most már nem félek, csak mindennap reménykedem, hogy legyen végre nekem is igazi, szerető családom.


Kolmann Gabriella (Sun-yellow)
( A Magyar Vadászgörény Klubnak írtam ezt a kis szösszenetet nagyon rég... )